اخبار طب ایرانی

صبح خود را با سبزیجات آغاز کنید.

در این مطلب به چند توصیه‌ی ساده برای افزودن سبزیجات به وعده ی صبحانه اشاره می شود:

 

1. تهیه صبحانه با جو دو سر: برای داشتن یک صبحانه ی ساده می توان از مخلوط کشمش سیاه و تکه های خرما به همراه آرد جوی دو سر، تکه های میوه مثل موز یا توت فرنگی و شیر کم چرب استفاده نمود.

 

2. تهیه املت های خوش طعم: میتوان برای پخت یک املت مقوی و خوش طعم از اسفناج تازه یا منجمد، قارچ و قطعات کوچک گوجه فرنگی به همراه تخم مرغ استفاده نمود.

 

3. ساندویچ های لذیذ :جهت تهیه ساندویچ های خوشمزه میتوان از مافین های (نان های ) تهیه شده از آرد گندم کامل به همراه تکه های موز یا اسفناج تازه و یا نخود له شده استفاده نمود. میتوان از کیک های هویج یا کدوی سبز تهیه شده از آرد گندم کامل هم استفاده نمود. نوشیدنی های تازه مثل آب پرتقال و آب هویج طبیعی برای شروع صبح بسیار عالی هستند.

 

4. تهیه بوریتو (غذای مکزیکی سنتی): این غذا شامل پنیر چدار ،تخم مرغ هم زده، فلفل له شده، گوجه فرنگی و لوبیا می باشد که با نان می پیچیند. این غذا را میتوان در فر گذاشت یا همراه کمی روغن کانولا در تابه ی نچسب تفت داد.

 

5. پیتزای میوه ای: می توانید روی نان پیتزا مقداری میوه مثل کیوی، سیب و توت فرنگی اضافه کرده و روی آن را با ماست ساده کم چرب بپوشانید و میل نمائید .

 

6.سیب زمینی ساده یا سیب زمینی شیرین: سیب زمینی شیرین یا ساده را در ظرفی انداخته و به مدت 3 دقیقه در ماکروویو قرار داده و بعد از اینکه کمی آب انداخت آن ها را به تابه ای نچسب منتقل کرده به همراه کمی روغن زیتون تفت داده تا ترد شود.

 

 

 منبع :     www.healthday.com 

ساعت : 11:22 -  روز  : پنج شنبه  - 12 /  11 / 1396 /  شماره خبر : 34 / تعداد نمايش :90

درج نظر بینندگان نظرات کاربران فایل مرتبط
  درج نظر بينندگان خبر :

نام:   
ایمیل:  
نظر:    

  نظرات كاربران:


 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود