RSS اخبار چاقی و اضافه وزن
صفحه جاري : 1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8   صفحه 3 از 8   تعداد اخبار اين گروه خبري: 79

تمام وضعیت های پزشکی که شما را لاغر می کنند
اگرچه برخی افراد به طور طبیعی لاغر هستند اما کاهش وزن ناگهانی ممکن است علامت هشداردهنده ابتلا به برخی بیماری ها باشد.

1397 / 03 / 02 -8:13


تغذیه در ماه مبارک رمضان
در طول روزه داری دستگاه گوارش برای چندین ساعت خالی می ماند و در واقع این دستگـــاه و ســایر دستگاههایی که به نحوی در هضم و جذب مواد غذایی دخالت دارند استراحت می کنند و بعد از روزه داری به نحو بهتری اعمال خود را به انجام می رسانند.

1397 / 02 / 27 -9:37


غذا خوردن در چه زمان هایی منجر به کاهش وزن می شود؟
بدن شما یک ساعت واقعی نیست اما ساعتی دارد که مدام کار می ‌کند و این ریتم شبانه‌ روزی، عملکرد بدن را مطابق برنامه ‌ریزی درست پیش می ‌برد.

1397 / 02 / 26 -11:54


سالم ترین استراتژی ها برای کاهش وزن بعد از بارداری
هر زنی بلافاصله پس از زایمان دو، سه کیلو (یا حتی بیشتر) وزن کم می کند که این شروع مسیری است که شما برای بازگشت به تناسب اندام در پیش دارید.

1397 / 02 / 23 -11:27


ژن های چاقی را با 5 گام ساده خاموش کنید
پیروی از برخی عادات غذایی و ایجاد تغییراتی در شیوه زندگی، می تواند ژن هایی را که سبب ذخیره چربی در بدن ما می شود، غیر فعال کند.

1397 / 02 / 22 -8:40


کم آبی بدن چطور شما را چاق می کند؟
مصرف یک و نیم لیتر آب در طول روز و قبل از تمام وعده های غذایی، نه تنها منجر به کاهش وزن شما خواهد شد بلکه وزن کاهش یافته شما را تا مدت ها حفظ خواهد کرد.

1397 / 02 / 22 -8:35


کم قندترین میوه ها را بدون نگرانی از چاقی به رژیم تان بیفزایید
درست است که میوه برای بدن ضروری و لازم است و دارای فیبر و آنتی اکسیدان است، ولی اگر ندانیم هر میوه ‌ای تا چه حد قند دارد و آن را بدون اندازه مصرف کنیم نه تنها وزنمان کم نمی‌شود بلکه اضافه وزن هم پیدا می‌ کنیم.

1397 / 02 / 10 -10:9

28 آوریل؛ روز جهانی بهداشت حرفه ای و سلامت شغلی:
شغل شما چطور شما را چاق می کند؟
این شغل شما نیست که شما را چاق می کند بلکه عوامل مختلفی در محیط کار دست به دست هم می‌دهند تا روز به روز چاق ‌تر شوید!

1397 / 02 / 08 -9:36


12 گام بردارید تا بعد از کاهش وزن، دوباره چاق نشوید
به گفته متخصصان تغذیه، فراتر از کاهش وزن، حفظ آن در محدوده سالم، برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی مجدد، بسیار مهمتر به نظر می رسد.

1397 / 02 / 04 -8:53


6 ویتامین و ماده معدنی را روزانه مصرف کنید تا چاق نشوید
دریافت منظم برخی ویتامین ها منجر به کنترل اشتها و کاهش میل به زیاده خوری می شود.

1397 / 02 / 03 -9:3

 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود