RSS آموزش
صفحه جاري : 1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  -  14  -  15  -  16  -  17  -  18  -  19  -  20  -  21  -  22  -  23  -  24  -  25  -  26  -  27  -  28  -  29  -  30  -  31  -  32  -  33  -  34  -  35  -  36  -  37  -  38  -  39  -  40  -  41  -  42  -  43  -  44  -  45  -  46   صفحه 41 از 46   تعداد اخبار اين گروه خبري: 455

۵ چربی سالم، باعث کاهش کلسترول می شوند
کلسترول یک نوع چربی است که می تواند در رگ های خونی شما رسوب کرده و باعث انسداد آنها گردد. اگر این انسداد در عروق ظریف خونرسان قلب رخ دهد، باعث ایجاد بیماری ایسکمی قلبی و در نهایت سکته قلبی می گردد.

1396 / 07 / 13 -8:49


۵ تغییر سالم در شیوه زندگی، به کاهش فشار خون کمک می کند
فشار خون بالا یک وضعیت جدی است که می تواند شما را با مشکلات تهدید کننده زندگی مانند حمله قلبی و سکته مغزی مواجه کند. خبر خوب این است که شما می توانید با ایجاد تغییرات کوچک در سبک زندگی، خطر ابتلا به فشار خون بالا را تا حد زیادی کاهش دهید.

1396 / 10 / 27 -8:9


۵ اشتباه تغذیه ای که حتی افراد سالم هم دچار آن می شوند
توصیه های تغذیه ای گاهی آنقدر پیچیده می شوند که درستی و نادرستی آنها را نمی توان تشخیص داد.

1396 / 06 / 12 -12:33


5 هشدار اورژانسی برای مبتلایان به دیابت نوع 2!
دیابت نوع دو خطر بسیاری از مشکلات جدی از جمله حمله قلبی، سکته مغزی، از دست دادن بینایی و قطع عضو را در مبتلایان افزایش می دهد.

1397 / 06 / 06 -11:40


5 توصیه غذایی سازمان جهانی بهداشت در سال جدید میلادی
مصرف هر نوع ماده غذایی و نوشیدنی می تواند روی توانایی بدن برای مبارزه با عفونت ها و همچنین احتمال چاقی، دیابت، فشار خون، بیماری های قلبی و سرطان های مختلف در آینده تاثیر گذارد. محتوای اصلی تشکیل دهنده یک رژیم غذایی سالم به عوامل مختلفی نظیر سن و چگونگی انجام فعالیت سالم و همچنین انواع غذاهای موجود در جوامع که در آن زندگی می کنند بستگی دارد. با این حال، در تمام فرهنگ ها، راهنماهای غذایی رایج برای کمک به ما برای زندگی سالم و طولانی تر وجود دارد.

1398 / 01 / 20 -12:27


۴ گزینه غذایی را به رژیم تان اضافه کنید تا چاقی شکمی نگیرید
چاقی شکمی با محاسبه دور کمر مشخص می شود و دور کمر بین ۹۰ تا ۹۵ سانتی متر و بالاتر نشان دهنده ابتلا به این عارضه است.

1396 / 10 / 09 -12:8


3 ماده معدنی برای کنترل هرچه بهتر فشار خون
یک رژیم غذایی سالم و متعادل که املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم و پتاسیم در آن گنجانده شده باشد، نقش مهمی در کنترل فشار خون ایفا می ‌کند. اما اکثریت افراد این املاح معدنی را به اندازه کافی از مواد غذایی دریافت نمی کنند.

1395 / 12 / 08 -8:51


20 نکته طلایی در مورد پیاده روی سالم

1391 / 12 / 16 -13:20


۱۳ گزینه غذایی چرب، بیماری های مزمن را از شما دور می کنند
این نکته ثابت شده که غذاهای غنی از چربی های سالم اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.

1396 / 11 / 17 -8:58


۱۲ گزینه غذایی، از مسدود شدن رگ ها پیشگیری می کنند!
انسداد شریان ها یا همان آترواسکلروز عواقب جدی سلامت به همراه دارد و بدتر از همه این که، یک دشمن خاموش است که هیچ نشانه مشخصی ندارد.

1396 / 12 / 16 -9:20

 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود