RSS آموزش
صفحه جاري : 1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  -  14  -  15  -  16  -  17  -  18  -  19  -  20  -  21  -  22  -  23  -  24  -  25  -  26  -  27  -  28  -  29  -  30  -  31  -  32  -  33  -  34  -  35  -  36  -  37  -  38  -  39  -  40  -  41  -  42  -  43  -  44  -  45  -  46   صفحه 36 از 46   تعداد اخبار اين گروه خبري: 455

9 تغییر اساسی در شیوه زندگی بعد از عمل آنژیوپلاستی
آنژیوپلاستی یک راه حل دائمی برای رفع مشکل گرفتگی عروق نیست. این روش اگرچه برای باز کردن عروق تنگ شده توسط پلاک ها کاربرد دارد، اما نمی تواند به طور مادام العمر تضمین کند که خون آزادانه در رگ ها جریان داشته باشد.

1395 / 11 / 17 -11:58


۸ نوع ادویه سالم را جایگزین نمک کنید!
نمک حاوی ماده معدنی سدیم است که در دوزهای کوچک منجر به تعادل سطوح الکترولیت بدن می شود و به دیگر پروسه های مهم برای افزایش سلامت کمک می کند.

1396 / 07 / 22 -10:51

هفته ملی سلامت مردان؛ ۱ تا ۷ اسفند:
۸ مخاطره جدی پزشکی که مردان نباید نادیده بگیرند
به گفته کارشناسان، مردان به طور قابل توجهی نسبت به خطرات ابتلا به سرطان، افسردگی، بیماری های قلبی، و یا حتی بیماری های تنفسی بی اعتنا هستند.

1396 / 12 / 02 -9:28


۸ غذایی که شبها باید مصرف کنید تا شکمی صاف داشته باشید
برای رسیدن به اهداف کاهش وزن و تناسب اندام باید ترکیبی از غذاهای سالم، دیورتیک و چربی سوز را وارد رژیم غذایی تان کنید.

1396 / 09 / 18 -11:12


۸ علامت خاموش ابتلا به نارسایی قلبی را جدی بگیرید
نارسایی احتقانی قلب به شرایطی گفته می شود که قلب قادر به پمپاژ کافی نیست و نمی تواند جریان خون را به تمام اعضای بدن برساند.

1396 / 09 / 25 -12:6


۸ دلیل باورنکردنی حمله قلبی!
سوای علل مشخصی از جمله مصرف غذاهای فراوری شده و چرب، استرس، استعمال سیگار، ابتلا به دیابت، و کم تحرکی، مجرمان کمتر شناخته شده ای هم وجود دارند که می توانند در نهایت تجربه حمله قلبی را به همراه داشته باشند.

1396 / 06 / 19 -9:16


8 نکته ای که هنوز درباره کاهش وزن نمی دانید
فواید کاهش وزن علاوه بر پیشگیری از بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی، شامل اثرات مفید ناشناخته تری نیز هست.

1396 / 02 / 04 -9:43


8 منبع مفید پروتئینی برای کاهش وزن
اگر در حال تلاش برای کاهش وزن هستید، نیازی نیست به شما یادآوری کنیم که مصرف مقادیر زیادی از پروتئین به شما در رسیدن به هدف تان کمک می کند. پروتئین حتی از نوع گیاهی آن، به فرایند هضم طولانی تری نیاز دارد و به شما احساس سیری طولانی مدت می دهد.

1397 / 05 / 21 -10:25


8 گزینه غذایی موثر برای کاهش طبیعی فشار خون
فشار خون بالا یک وضعیت پزشکی است که می ‌تواند در اثر استرس بیش از حد، چاقی، مصرف بالای نمک، دیابت و غیره ایجاد شود.

1395 / 07 / 26 -13:45


۷ منبع گیاهی سرشار از پروتئین که باید روزانه مصرف کنید
متخصصان تغذیه بر این باورند که رژیم های غذایی بر پایه گیاهان خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت، چاقی و سرطان را کاهش می دهند. گیاهان منابع غنی از پروتئین، فیبر و چربی های سالم هستند و میزبانان ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و مواد شیمیایی گیاهی نیز محسوب می شوند.

1396 / 07 / 17 -10:56

 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود