RSS آموزش
صفحه جاري : 1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  -  14  -  15  -  16  -  17  -  18  -  19  -  20  -  21  -  22  -  23  -  24  -  25  -  26  -  27  -  28  -  29  -  30  -  31  -  32  -  33  -  34  -  35  -  36  -  37  -  38  -  39   صفحه 33 از 39   تعداد اخبار اين گروه خبري: 387

۶ کلید رژیم غذایی مدیترانه ای، برای افزایش طول عمر
مطالعات فراوان نشان داده است رعایت رژیم مدیترانه ای باعث افزایش طول عمر، کاهش بیماری های قلبی عروقی، کاهش سرطان و سایر بیماری های مرتبط با تغذیه می شود.

1396 / 02 / 20 -10:42


۶ وضعیت پزشکی که سلامت قلب شما را نشانه می گیرند
اولین گام برای محافظت از سلامت قلب این است: درک این نکته که کدام عوامل می توانند سلامت قلب را در معرض خطر قرار دهند. شناسایی عوامل خطر، در واقع بخش مهمی از برنامه های پیشگیری از بیماری های قلبی به شمار می رود.

1396 / 11 / 17 -9:45


۶ مزیت باورنکردنی طناب زدن، برای بدن!
پریدن با طناب فقط یک ورزش سرگرم کننده نیست بلکه یک روش موثر برای حفظ تناسب اندام و افزایش ظرفیت ریه ها و بهبود گردش خون نیز محسوب می شود.

1396 / 05 / 16 -12:19


۶ ماده مغذی برای از بین بردن آپنه خواب!
آپنه خواب درمان نشده، فرد را ۷ برابر بیشتر از افراد عادی در معرض تصادفات وسایل نقلیه قرار می دهد. همچنین فشار خون بالا، و مشکلات قلبی عروقی، سکته مغزی، ناتوانی جنسی، کاهش کارایی و بازدهی، دیابت نوع ۲، بیش فعالی، خستگی و خواب آلودگی شدید و کاهش میزان اکسیژن در میان افراد مبتلا به آپنه خواب درمان نشده بیشتر است.

1396 / 09 / 29 -12:23


۶ گام مدیترانه ای، برای افزایش سالهای زندگی
نحوه پخت غذا در کشورهای مدیترانه ای مثل یونان، ایتالیا، اسپانیا، جنوب فرانسه، ترکیه و تونس متفاوت است، ولی به طور کلی غذای روزانه آنها بر اساس غلات، میوه تازه و خشک شده، سبزیجات و غلات، روغن زیتون، سیر و دیگر ادویه ها و طعم دهنده های گیاهی، دانه ها، ماهی و سایر غذاهای دریایی است.

1396 / 08 / 09 -11:32


۶ گام سالم برای جلوگیری از اثرات مضر سدیم در بدن!
ماده معدنی سدیم تقریبا در هر روز وارد برنامه غذایی تان می شود. حتی اب میوه ها و نوشیدنی های گازدار خالی از سدیم نیستند.

1396 / 08 / 27 -11:15


۶ عامل خطر دور از ذهن، خطر ابتلا بیماری قلبی را افزایش می دهند
اولین گام برای محافظت از سلامت قلب این است: درک این نکته که کدام عوامل می توانند سلامت قلب را در معرض خطر قرار دهند. شناسایی عوامل خطر، در واقع بخش مهمی از برنامه های پیشگیری از بیماری های قلبی به شمار می رود.

1396 / 10 / 21 -9:39


۶ تاثیر شگفت انگیز و سریع پیاده روی روزانه را بشناسید!
این نکته ثابت شده که پیاده روی منظم به کاهش وزن و دفع بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی و دیابت در درازمدت کمک می کند.

1396 / 10 / 17 -12:40

هفته ملی سلامت مردان؛ ۱ تا ۷ اسفند:
۶ پیشنهاد سالم برای به تاخیر انداخنن روند پیری در مردان
برخی استراتژی های ضد پیری نیز وجود دارند که مانع از دست دادن زمان، بهبود سلامت و افزایش طول عمر در مردان می شوند.

1396 / 11 / 29 -11:1


6 وضعیت پزشکی افزایش دهنده خطر بیماری های قلبی را بشناسید!
بسیاری از مردم هنوز نمی دانند چطور می توانند به طور موثر از قلب خود محافظت کنند.

1395 / 10 / 06 -11:54

 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود