RSS آموزش
صفحه جاري : 1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  -  14  -  15  -  16  -  17  -  18  -  19  -  20  -  21  -  22  -  23  -  24  -  25  -  26  -  27  -  28  -  29  -  30  -  31  -  32  -  33  -  34  -  35  -  36  -  37  -  38  -  39  -  40  -  41  -  42  -  43  -  44  -  45  -  46  -  47  -  48  -  49  -  50   صفحه 22 از 50   تعداد اخبار اين گروه خبري: 492

چطور می توان تعداد پلاکت های خون را به طور طبیعی افزایش داد؟
پلاکت خون، اجزای کوچک مسطحی است که در خون وجود دارد و از بقیه سلول های خونی بسیار کوچک تر است.

1396 / 12 / 20 -8:49


چطور می توان پی به سالم بودن تغذیه برد؟ 10 علامت مشخص
آنچه شما می خورید به طور مستقیم بر کلسترول، قند خون، فشار خون، خواب، قدرت عضلانی، سطح انرژی و ... تاثیر مستقیم می گذارد.

1397 / 06 / 21 -9:10


چطور پیاده روی، خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد؟
انجام ۱۵۰ دقیقه ورزش متوسط تا شدید در هفته و از دست دادن تنها ۷ درصد از وزن بدن، به طور قابل توجهی شانس ابتلا به دیابت نوع ۲ را در کنار سایر روش های پیشگیرانه، کاهش می دهد.

1398 / 09 / 19 -12:10


چطور بعد از حمله قلبی، زندگی سالمی داشته باشیم؟
همه کسانی که حمله قلبی را تجربه کرده اند، نگرانی های قابل درکی در مورد وضعیت سلامت خود بعد از این عارضه دارند

1398 / 08 / 21 -11:26


چطور با میوه های تابستانی فشار خون را کاهش دهیم؟
به بیماران مبتلا به پرفشاری خون توصیه می شود که بر رژیم غذایی، شیوه زندگی و میزان فعالیت بدنی خود به طور منظم نظارت داشته باشند

1398 / 03 / 22 -8:24


چطور با صبحانه خوردن سطح تری گلیسیرید خون را کاهش دهیم؟
تری گلیسیرید می تواند خطر ابتلا به حمله قلبی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

1396 / 11 / 29 -10:54

حفاظت قلب در برابر استرس
چطور از قلب در برابر استرس و افسردگی محافظت کنیم؟
اکثر مردم از بیماری های قلبی به این دلیل که علت اصلی مرگ و میر زنان و مردان است هراس دارند و این خوب است. اما چیزی که بسیاری از افراد آن را جدی نمی گیرند این است که قلب ممکن است تاوان استرس و افسردگی را بپردازد.

1395 / 01 / 17 -13:49


چربی هایی که نباید مصرف آنها را فراموش کنید!
اینطور ثابت شده که مصرف غذاهای غنی از چربی های سالم مانند آجیل، روغن های گیاهی، و ماهی، اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.

1396 / 03 / 24 -13:26


چربی هایی که بیماری های مزمن را از شما دور می کنند
غذاهای غنی از چربی های سالم اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.

1397 / 06 / 05 -10:35


چربی هایی که بیماری های مزمن را از شما دور می کنند
مصرف غذاهای غنی از چربی های سالم مانند آجیل، روغن های گیاهی، و ماهی، اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد

1398 / 08 / 27 -10:35

 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود