RSS آموزش
صفحه جاري : 1  -  2  -  3  -  4  -  5  -  6  -  7  -  8  -  9  -  10  -  11  -  12  -  13  -  14  -  15  -  16  -  17  -  18  -  19  -  20  -  21  -  22  -  23  -  24  -  25  -  26  -  27  -  28  -  29  -  30  -  31  -  32  -  33  -  34  -  35  -  36  -  37  -  38  -  39  -  40  -  41  -  42   صفحه 18 از 42   تعداد اخبار اين گروه خبري: 413

چگونه در محیط کار قلبی سالم داشته باشیم؟

1392 / 06 / 04 -11:59


چطور می توانید ریتم قلب تان را خودتان اندازه گیری کنید؟
تشخیص ریتم قلب نامنظم ناشی از فیبریلاسیون دهلیزی می تواند سخت باشد. بعضی از افراد هیچ کدام از نشانه های این بیماری را ندارند و تنها بعد از یک حمله قلبی یا سکته مغزی، فیبریلاسیون دهلیزی در آنها تشخیص داده می شود.

1395 / 08 / 02 -9:32


چطور می توان تعداد پلاکت های خون را به طور طبیعی افزایش داد؟
پلاکت خون، اجزای کوچک مسطحی است که در خون وجود دارد و از بقیه سلول های خونی بسیار کوچک تر است.

1396 / 12 / 20 -8:49


چطور می توان پی به سالم بودن تغذیه برد؟ 10 علامت مشخص
آنچه شما می خورید به طور مستقیم بر کلسترول، قند خون، فشار خون، خواب، قدرت عضلانی، سطح انرژی و ... تاثیر مستقیم می گذارد.

1397 / 06 / 21 -9:10


چطور با صبحانه خوردن سطح تری گلیسیرید خون را کاهش دهیم؟
تری گلیسیرید می تواند خطر ابتلا به حمله قلبی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

1396 / 11 / 29 -10:54

حفاظت قلب در برابر استرس
چطور از قلب در برابر استرس و افسردگی محافظت کنیم؟
اکثر مردم از بیماری های قلبی به این دلیل که علت اصلی مرگ و میر زنان و مردان است هراس دارند و این خوب است. اما چیزی که بسیاری از افراد آن را جدی نمی گیرند این است که قلب ممکن است تاوان استرس و افسردگی را بپردازد.

1395 / 01 / 17 -13:49


چربی هایی که نباید مصرف آنها را فراموش کنید!
اینطور ثابت شده که مصرف غذاهای غنی از چربی های سالم مانند آجیل، روغن های گیاهی، و ماهی، اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.

1396 / 03 / 24 -13:26


چربی هایی که بیماری های مزمن را از شما دور می کنند
غذاهای غنی از چربی های سالم اثرات محافظتی در برابر بسیاری از بیماری ها به ویژه بیماری های قلبی عروقی دارد.

1397 / 06 / 05 -10:35


چربی های پنهان، 5 قسمت اصلی بدن را نشانه می گیرند!
چربی ها فراهم کننده انرژی در بدن هستند ضمن این که نقش کلیدی در متابولیسم و تولید هورمون دارند و به محافظت از اندام های داخلی کمک می کنند.

1396 / 01 / 16 -11:27


چرا نباید در تعطیلات آخر هفته زیاد بخوابید؟

1394 / 09 / 05 -12:2

 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود