آموزش

میوه و سبزیهای رنگارنگ اکسیر طبیعی تقویت سیستم ایمنی

مصرف روزانه میوه و سبزی  به خاطر دارابودن مواد مغذی گوناگون  از جمله ویتامینهای  A ، C ، B  ، املاح معدنی  آهن، منیزم، پتاسیم و  موادآنتی اکسیدانی همچون فلاونوئید  و کارتنوئید میتواند ما را در برابر بیماری های زیادی بخصوص  کرونا بیمه کند. در واقع مصرف سبزیجات رنگارنگ به دلیل املاح معدنی و ویتامین های مختلف  میتوانند  بروز بیماری های غیر واگیر مثل بیماری های قلبی،  فشار خون ،دیابت، سرطان به خصوص سرطانهای دستگاه گوارش و چاقی را در افراد کاهش دهند. همچنین مصرف میوه و سبزی  می تواند از افزایش وزن و چاقی که احتمال ابتلا به کرونا را در فرد افزایش می دهد جلوگیری کند . چاقی خود یک عامل خطر مهم ابتلا به کرونا محسوب می شود. مرگ و میر ناشی از کوید 19 در افراد چاق بیشتر است.
 
باید بدانید. مقدار سبزیجات مورد نیاز بدن با توجه به هرم راهنمای غذایی روزانه 3 تا 5 واحد است.
 
بعلاوه ، تخمین زده می شود که دریافت ناکافی میوه و سبزیجات حدود 14٪ از مرگ های ناشی از سرطان دستگاه گوارش ، حدود 11٪ از مرگ های ایسکمیک قلب و حدود 9٪ از مرگ های سکته مغزی در سراسر جهان را ایجاد می کند.همچنین  1.7  میلیون (2.8٪) از مرگ و میر در سراسر جهان ناشی از مصرف کم  میوه و سبزی است.

ساعت : 14:5 -  روز  : دو شنبه  - 15 /  10 / 1399 /  شماره خبر : 31 / تعداد نمايش :199

درج نظر بینندگان نظرات کاربران فایل مرتبط
  درج نظر بينندگان خبر :

نام:   
ایمیل:  
نظر:    

  نظرات كاربران:


 

مسابقه عکس قلب سالم



مسابقه اینترنتی قلب سالم


آموزش تصویری احیای قلب

با نحوه و چگونگی احیای قلبی آشنا شوید

 

آموزش پیشگیری سلامت قلب

درباره سلامت قلب بیشتر بیاموزیم

اندازهگیری استرس

آیا می توان استرس را اندازه گیری کرد !

 

  

بهینه سازی وب سایت - طراحی پرتال ورود